Deze Supreme Goo bleek tijdens de testfase een echte knaller. Hij heeft weinig kleur en een fruitige, ester geur. Je hoeft maar aan het flesje te ruiken om te ontdekken hoe krachtig hij is.
Door de dunne consistentie is hij uitermate geschikt om in je haakaas te laten trekken. In no-time trekt de Isotonic diep in het aas. Ongeacht de watertemperatuur zal hij vervolgens geruime tijd een enorm spoor van attractie uitwasemen!
Tijdens de testfase viel het op dat de Isotonic Goo met name snelle reacties opleverde. Vlugge aanbeten kwamen met grote regelmaat voor. En dat zelfs over grotere hoeveelheden aas. Daarnaast vingen de testvissers opvallend grotere vissen op hun in Isotonic gesoakt haakaas. Zo had Neil Spooner zelfs zijn beste winter ooit met de vangst van enkele Engelse winterjuwelen.
“Isotonic was tijdens het filmen van Monster Carp al snel een van de favorieten van de crew. En als je het mij vraagt is het zelfs een van de beste Goo’s ooit.
Ook tijdens het vissen over grotere hoeveelheden los aas kregen we met deze Supreme Goo ongelooflijk snelle aanbeten. En dat op wateren over de hele wereld! Normaal gesproken zie je met dergelijke attractieve lokstoffen dat je veel van de kleinere vissen van de stek plukt. Maar met de Isotonic vingen we op diverse wateren juist de grote exemplaren.
De Isotonic is dan ook een Goo die ik het gehele jaar en werkelijk overal durf in te zetten.” deelt een erg enthousiaste Ali Hamidi met ons.
Net zoals veel nieuwe dingen binnen de hengelsport werd Goo door een groep karpervissers argwanend aangekeken. De felle kleur van deze vloeibare attractor was voor sommigen wellicht anders dan zij gewend zijn. Maar juist dat maakt deze Zuid Afrikaanse attractor zo goed. Het is anders dan elk andere soak, dip of glug die op de markt verkrijgbaar.
Door geuren, smaken, kleur en diverse andere attractieve zaken in een en dezelfde liquid te combineren kunnen we met recht spreken van een karperlokker die echt compleet is. Mede door het succes van enkele vissers en de harde bewijzen van de onderwaterbeelden duurde het niet lang voordat de groep tevreden gebruikers groeide en de vraag naar andere varianten steeg.
115ml per verpakking.